donderdag 1 maart 2012

Wat de kranten schreven

De Tentoonstelling was in 2005.
Dick en Conny van/den Dungen





Het was veel werk geweest voor ons. Maar nu konden we gaan genieten, op de dag van de opening. We moesten eerder Spanje verlaten waar onze oudste dochter trouwde. Maar het was het waard. Gerk had er een mooie en verzorgde dag van gemaakt. Dat eindigde met een privé etentje, met mijn Familie en vrienden. Dat was op de Kelders, schuin tegenover het geboorte huis van Mata Hari. Het werd voor mij en mijn Dick een dag om nooit meer te vergeten.

Xaviera Hollander die de tentoonstelling opende is ook gezellig gebleven.
Op de voorpagina in Friesland, mijn droom kwam uit, om mijn Mata Hari in haar
geboorteplaats te mogen tentoonstellen.








2 opmerkingen:

miniaturista zei

Muchas felicidades, está precioso
Un abrazo
Maite

Conny v/den Dungen -Muller zei

Dank je Maite
Jij maakt ook mooie dingen.
knuffel terug.
Conny

Muchas gracias
También hace que las cosas bellas
abrazas Maite
Conny

De Mata Hari pop kleden.

De dansende Mata Hari pop, heeft Annemarie Kwikkel mij mee geholpen. Zij heeft de pop gemaakt. En ik heb haar gekleed . ...